¿אהבה, שהיא אהבה? השתקפות ושיר

מה עושה אהבה?

הוא שאל איש סודו וחברו הטוב, ערב של שיחה עמוקה ...

והיא ענתה ...

היום ילדתי, היה היום הנפלא ביותר של החיים שלי, ראיתי את הבן שלי וידעתי שזה היה הכי טוב שעשיתי בחיים שלי.

הוא אמר את זה ...

לא, כי אני אוהב לא!

האם אהבת זוג?, עניתי ...

אם האהבה, הוא אמר

השתררה דממה מוחלטת בין השניים, ובכפוף אחר חצה את מחשבותיו.

היום היא ראתה התמונה שלו, הוא היה על ברכיו בערש בתה בזרועות פתוחות, וילדה מחייכת, היא הופתעה ושמחת פרחה, הוא מאוד מזל חשבתי ...

הוא נזכר בסיפור המדהים של אהבה שמעולם לא הכרתי לפני כן.

אישה גדולה ובעלה אשר לא היו ילדים החליטו לאמץ ילדה יפה, האהבה בין השניים הייתה גדולה מספיק כדי לתת אותו לתינוק, לא משנה מי שנולד בין שתיים.

אהבה היא משהו מערבת קרבה, מסירות מוחלטות אנוכי לאחרים, האהבה הייתה כדי לתת מקום לילד או שותף למימוש הדדי, האהבה הייתה לדעת כי למרות סיכונים וקורבנות נעשים, לא רק צד אחד מנצח, כל לנצח, על ידי מתן האהבה מביא סיפוק, ולקחים נרשמים בזיכרון, יצירת פרט למידה קולקטיבית.

שיר

אתה מביט הכוכבים והשמים, תגיד לי מה אתה מחפש?
האישה והגבר שלך עם זוהרים ולב הרה, מה אתה מצפה?

כן, החבר שלך, החבר שלך החולקים אותם האידיאלים של מימוש הדדי, תגידו לי, תגיד לי, מה אתה רוצה במעמקי נשמתו?

הם מוצאים מפלט מרחב שבו אתה רואה מאחורי החלון, והם יודעים כי פירושו אהבה, פלא ומשמעות.

האם אהבה לא נולדה עם הילדים?

האם הם לא ללמד אהבה אמיתית?

מימוש האהבה באה איתם, הוא מוצג איתם לראות אותם גדלים, וממשיך לאורך השנים כאשר אתה משתף עם הסובבים אותך, את האושר של הילדים שלך.

שותף טוב המשלים, הזנות, לגדול ביחד, מבוצעים עד סוף ימיו.

אשתך עמוקה אהבה, משלוח עקבי, ההורים שלך לא ללדת, אבל אתה ההיא בשמחה שמחה גדולה של אמהות שאלוהים נתן לך, תגיד לי שאתה מרגיש מאושר ושמח?, נשים מקנאות בך ושמחות האושר שלך.

אל תשכחו מי נתן לך אושר כי, לא רק להביט החוצה דרך החלון, חוצה אותו, זה חלק מהמציאות היחידה בחיים שלך.

והאיש שלך המבקש את המשמעות של אהבה, אין את התשובה לשאלתך?, הוא נתן את החיים שלך לגבריות, וגבריות ההמשך שלך, חיים רציפים, אתה שפעמת בהווה לחיות בהווה, יגיד לי שוב בעתיד?

חברים יקרים, חשבתי עליך, חשבתי על האושר שלך, אני מהרהר על העתיד של מה ומתגעגע לבי, להסתכל המשמעות האמיתית של אהבה.



Comentarios

Entradas populares