גואורא צדוק, המכתב מגיע שתיקה כי אתה מעניק

לפני 7 שנים פגשתי בקיבוץ בנגב, הנשמה שלי היה המום לראות, מהיום הראשון שנפגשנו התאהבתי איתך, זו הייתה אהבה ממבט ראשון, כל כך אוהב אותך נתתי את חיי בשבילך, חלמנו על עתיד משותף, לחיות את סיפור אהבתם הגדול, עם הייתם החודשים הכי הטובים בחיים שלי, הרחוקים ממך היו בשנים האיומות ביותר שחיו אי פעם.

זו הייתה הפעם הראשונה שאני אוהב בחיים, היחיד שאני אוהב כל כך, עד כדי תחושות עצומות כי אני שומר בלבי כל השנים האלה.

אמש ואחרי כל כך הרבה שנים אנחנו ממשיכים מגע כמו מקורבים וחברים קרובים שגרם אותנו ליעד וזמן, העזתי להודות אחרי הרבה זמן מה הרגשתי בליבי, כי תמיד ידענו בין השניים ללא מילות, מה ידעתי, אמרתי לך שאני אוהב אותך, כי המשכתי לאהוב, הלב שלי עדיין הרגשתי משהו בשבילך, אני באמת ברחוב, הייתי ברחוב בגלל שהתחתנתי עם אדם שאני אוהב, שהתיישב על אהבה נתתי לו, אפילו בידיעה שזה מכם שאוהב ראשון, ולא היה אכפת לי, הוא שכח להאכיל אהבה, לכבוש אותי, כדי לשמור אותי בזרועותיו, אנצל לרעה, סטה מדרך התורה, ו היה להם עוד בחייו, כי הרסו לי את לב, היה בנו זמן קצר לאחר הלידה נפטרה, ואת האהבה למדתי יש לו באותן השנים מתות, נישואיי נהרסים, אבל לשמור על שתיקה, בגלל שאהבת אשה אחרת אהב אותה כל כך שלקחת ג על טיגו למקומות לחלום היינו הולכים ביחד וממשיכים לבלוע את מה שכבר ידענו, אירוניה כי.

לפני כמה חודשים, כאשר הזכרתי את הרגשות שלי ואתה disgustaste, אמר לי לעשות שוב את החיים שלי שוב עם גבר אחר, שאלתי ה שהביא לך מעומק לבי, כי יתחיל לך את החיים שלי, לא אחזור שוב, לאט אני פשוט להתעקש שלו לחפש ולפגוש אנשים אחרים, והתחלתי לראות מעבר המראה שבה אני תמיד באתי לידי ביטוי.

מה שראיתי espeluzno, ראיתי את עצמי בתור האישה שתמיד היה רצויה, והיה הגביע של בעלה על היותו 18 שנים צעירות ממנו, ראיתי איך האישה תמיד מוכן, נאמן שותף וחבר ואהובתו הכנה, שהיה תמיד מוכן לתת אהבה, הוא נתן לי עצב של ההשתקפות שלי, כי הדימוי של עצמי העמוק נעשה, אבל מבין אותי לשכוח את עצמי, לחיות, לאהוב את עצמי, כדי להילחם על האיחולים שלי, רצונות ומחשבות .

Geora שלך צדוק שבעלי לשעבר יוסף פליישר היה חלק מהחיים שלי, אבל הם היו אלה אשר בסופו של דבר עם כל מה שהוא אהב ורצה, הייתי מסוגל לתת להם לעשות איתי מה שרצית, הבנתי שהגיע לי רציתי יותר, אבל ההרגשה עדיין היה לה בשבילך, עדיין בלב שלי במוחי.

אמש שתיקה שלך גרמה לי להבין עד כמה קרוב ורחוק אנחנו, כי בקשה זו בקשתי ממך להפסיק בכותל המערבי בירושלים בשבילי לפני כמה חודשים והותירה אותה בחורף הקר ברוב ימות השנה, היא נשאה פרי, ובכל זאת הוא יצר, ה 'לעולם לא שוכח את עמו ישראל, ואני בטוח לא לשכוח אותי, ביקשתי מאלוהים לסלוח לי על הטעויות שעשיתי, ואני מקווה שיום אחד מוצאים שזה משתוקק הלב, מישהו שלי כדי להיות מסוגל לאהוב אותי כמו שאני אוהבת אותך ואת יוסף, מי רק לראות אותי אומר וואו, כי אישה יפה, מי לא רק לראות המתיקות שלי, אם לא חזקה ואישה נחושה כי הפכתי, רוצה ללכת מהיד וללכת עד סוף העולם בשבילי, לא להתפשר על קצת, אתה רוצה הכל בשבילי, ועוד לידי ולי משפחה איבדתי, המשפחה כי למדתי ערך ו להשתוקק בחזרה בחיי.

זוהי רק ההתחלה.

בקרוב אני אחזור לארצי ישראל, ואני רוצה לראות אותי ולדעת שאתה מהאישה ללכת, ויוסף לראות את האישה כי אני לא מעריך את החיים שלך, האישה שהעניקה אשם ולא לשמור בצד שלו.

ראוי לציבור, שהוא ראוי להיות מסופר, כי הסיפור הזה הגיע אל קיצו.

Comentarios

Entradas populares