השאלה

בפעם הראשונה שראינו על המסך, מציינת לך אישיות חזקה, עצבנות, ביישנות וקצת מהסס, מופתע לפגוש אותי.

ופיך בא המילים קסם עם השאלה הבלתי הצפויה הזה, המבטא שלך בישראל עם אנגלית כמעט מושלמת, ובסופו של דבר לקבל עצבים.

איך אתה רואה את עצמך בעתיד?

לא היתה תשובה באותו זמן, השיחה שלנו היתה מהירה, קצרה, חסר רגש, דיבר על מאיפה באנו, אבל הרגשתי פחד ה ', כדי לספר לכם הכל עלי, להיפתח אליך ולפתוח את הלב שלי כמו פרח באביב.

מה שלא אמרתי, הוא עורר בי צעקה גדולה, בלי להכיר אותך, שסלק את היסודות של לב וחיים, שאלה אחת גרמה בשנת ההרס שלי הרגע סיימנו את השיחה שלנו, לקחת מקלחת, לא רוצה שאף אחד בבית לראות אותי במצב הזה של חוסר ודאות ושל עצב.

בעוד התקלחתי, עברתי כל הגוף שלי, עד שתגיע הפצע של קיסרי שלי, בכיתי עמוק, טובע בדמעות שלי בכל טיפת מים כי עברה בגופי, נזכרתי בחיי, נזכרתי בביתי, בעלי לשעבר ואת העובר שבבטנה בתוכי, נזכרתי החיוך שלו, העיניים הקטנות שלו, העיניים הכחולות שלו ושיער הבלונדיני, רציתי למות, חשבתי שלי?, כי פסח?

והשאלה שלך הייתה על דעתי.

כמה שעות לאחר מכן לקחתי את הארנק שלי, אני מבדר, ועזבתי בלי לומר דבר להורים שלי, לא רוצה את הדרך אל תחנת האוטובוס, חשבתי איפה בדיוק היה רוצה להיות בעל אופק ברור, רציתי חיים חדשים.

התקשר רב, אמרתי איך אני מרגישה, אמרתי לך לבוא ולראות את אשתי ואת משפחתי?, אם אני יהיה, לקחת את האוטובוס הראשון גואיאקיל, עם 8 שעות נסיעה, ידעתי כי נסיעה לא צפויה לשנות את החיים שלי.

אז התחלתי את הכל, אז החלטתי מה אני רוצה בחיים שלי, בפעם האחרונה שבדקתי כל מילה שאמרת לי מאז שנפגשנו, שכן הוא יהיה מפורסם בכתב, והשאלה קסם.

בטיול הזה נסעתי בכל מקום שהוא זכר כשהוא חוזר מישראל, עד שלילה אחד שוכב על המיטה מסעותיי, הרגשתי את הצורך לחבק אותי, נישקתי וניחם, הרגשתי שאני לא יכול להישאר עוד לבד, בלי נשיקה סגור, והלב שלי.

בפעם הראשונה בלעדינו מכיר באופן אישי, חשבתי עליך, ואני שואל איפה קנית השאלה כי היה ה 'אשר מוכתב לך?, אולי חשבת באותו הנוכחי בחייך, אולי יש לך תשובה לשאלה שלך? מי אתה?, הרגשתי באמת מפחד ממך, עדיין לא מפסיק לחשוב עליך.

התגובה שלי היתה שיש לי גבר שאוהב אותי, מעריך אותי, מכבד אותי, להתאהב בי, ולהרגיש הערצה גדולה בשבילי, אדם שרוצה לעשות משפחה בשבילי, יש את בריאות לראות גדלים הילדים שלי, להעלות והם יהודים טובים, מצוות ויש לי בית, מטבח כשר, חתול וכלב.

Comentarios

Entradas populares